środa, 20 stycznia 2010

ODPAŁY PRZYPAŁY / ZIMNICA /

czyli to też się zdarza nawet w najlepszej rodzinie :))))))))

Ten remix sciagnelam sobie przypadkiem kiedys. ze 2 miesiace temu chyba.
Do mojego Reckonera - Radiohead - zrobiony przez niejakiego Jamesa Zabiela.
Remix jest swietny!!!! :)))) /normalnie nie lubie takich rzeczy. ale tym razem warto!/



a skoro juz jestesmy w elektronice.
wracajac o 2 w nocy z koncertu z Poznania, ja drzemalam, Jacula prowadzil chyba ponad 200. myslalam, ze wyladujemy na drzewie.

lecialo to co zaraz puszcze (cala droge w kolko prawie). mialam niezle jazdy wtedy. naprawde myslalam, ze sie zabijemy :)

absolutnie nieziemskie!!MEGA MEGA MEGA. i co z tego, ze to elektrohouse.
mam to gdzies. /ale koniecznie trzeba puscic to BARDZO GLOSNO. NAJGLOSNIEJ JAK SIE DA!



chyba jestem wlasnie na wykladzie z podatkow.

zadnego Shofara dzis nie ma.
jestem totalnie z^&*%na.
i zimno mi.

/no dobra. skoro naprawde jestesmy w elektronice, a to raczej nie bedzie sie tu czesto zdarzalo - niech bedzie jeszcze to (Modeselektor, ktory slyszalam rowniez na zywo w Berlinie feat moje Najdrozsze Slonce :P/ zabawne, ze te trzy kawalki maja cos wspolnego z Radiohead./
bo przeciez to w ogole inne klimaty :P