środa, 20 stycznia 2010

Piosenka dnia

sluchalam jej caly dzien. a teraz na noc znowu do mnie wraca..
jest tak zupelnie niesamowita.
mam ochote tanczyc :) zakochalam sie w tej kobicie. i z kazdym dniem bardziej.. :))



btw napisal dzis do mnie na gg pewien gosc z Poznania, z ktorym kilka lat temu
prowadzilam wirtualne rozmowy. napisal, ze dziekuje mi za inspiracje muzyczna Archive`em.
Ze zakochal sie. i wczoraj byl na koncercie w Poznaniu. ze bylo bosko.

Wiedzialam o koncercie. Bylam juz na 3 koncertach Archive.
Do Poznania nie chcialo by mi sie jechac.
mimo, ze plyta You All Look The Same To Me - a tego jeszcze nie wiecie -
to moja najukochansza plyta. Nie mam zadnej plyty, ktora tak kocham.
Ta plyta to ja.

wokalista sie zmienil. juz dawno temu.
odkad sie zmienil, nie pojechalabym nawet do sasiedniej wsi na koncert.
chyba, zeby mi sie nudzilo.

/czyli, ze moge kogos zainspirowac muzycznie. to ciekawe w obliczu mojej dzialalnosci. tutaj. choc przyznaje, ze przeginam i nie macie czasu nawet nic odsluchac. :P
ale przeciez pisze dla siebie :P hehe.
/