poniedziałek, 4 lipca 2011

;))))

Drzemię między 3miastem a Warszawą, w słuchawkach, z wczorajszym koncertem Blake`a.
tutaj go macie w całości!!!! ->
http://soundcloud.com/kalbar2010/james-blake-live-at-heineken-opener_festival_2011_poland_03_07_2011-kalbar

Rzuciłam dziś okiem na moje spontaniczne relacje z Openera, i trochę mi wstyd.
Że to przecież bełkot.
Ale to było nawet zabawne, na gorąco, wrzucać swoje pierwsze odczucia.
Z niektórymi, jak się przespałam, to nawet się już z nimi nie zgadzam ;)
/ale na tym to polega.

no nic.
Wybaczcie, ale James Blake usypia mnie, oczy mi się zamykają..
Chcę z nim odpłynąć.

/James Blake okazał się być najsłodszą, najbardziej uroczą istotą na świecie i w całej galaktyce. Jest wzruszający. Jego głos jest wzruszający. Jego uśmiech. Niewinność./
Z koleżankami zastanawiamy się jak by go porwać, albo chociaż zapoznać ;)