poniedziałek, 1 listopada 2010

kiedy dochodzę do Garbarka & The Hilliard Ensemble kasuję w oknie bloggera wszystkie wybrane na dzisiejszy wieczór klipy. Tego projektu nie można z niczym łączyć. nie wolno.

/Jan Garbarek - Officium novum/


/Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble - Parce Mihi Domine(1)/


/Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble - Parce Mihi Domine (2)/


/że nie byłam na ostatnim koncercie Garbarka. żal.

/Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble/


/Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble - Remember Me My Dear/


/Jan Garbarek & The Hilliard Ensemble - Quechua Song/


/ohoho. wersja robocza zapisana automatycznie o 00:28.
a jest 00:59. gdzie było ostatnie pół godziny? gdzie?
/Przysnęłam z odpalonym komputerem. i śnił mi się Garbarek.
śniło mi się, że grał w jakiejś knajpie. a ja nie miałam na czym łapać autografu. i normalnie logo LOTowe drukowałam na czystej kartce A4, z laptopa. żeby niby na tym ten autograf wezmę :)) / już nie kontaktuję :))

śpijcie dobrze.