sobota, 23 października 2010

Tytuł zawsze idzie na końcu / kiedy zamykam oczy/ Malować mi się chce. a jestem u rodziców. Nieszczęście!! /Puśćcie ostatni kawałek :)))))) Może ten kawałek to prawdziwe życie i cały LOT trzeba wystrzelić w kosmos? :))))))

Patton na piątkowy wieczór - TAK :))))))))))))

/'Let's Go' by Crudo (feat. Mike Patton & Dan the Automator)/


/The Qemists feat Mike Patton - Lost Weekend/


mam ochotę zjechać z Pattona do Truffaza, ale nie wiem jak bym miała to zrobić, żeby się nie pogryzło. śmiesznie, że nie mówię o Was.
mówię o sobie. Chcę Truffaza, ale nie wiem jak mam do niego dojść. żeby mi się nie pogryzło. Nie mogę wyłączyć Pattona i włączyć Truffaza bo tak nie można :)))))))

/może tak będę szła?

:))

/BUCKETHEAD/


/The Mirror Conspiracy - Parapira feat Erik Truffaz/


/The Mirror Conspiracy feat. Erik Truffaz/


/The Mirror Conspiracy - Sunday Morning Hangover feat. Erik Truffaz/


/Murcof, Truffaz, Singh - Live At Miles Davis Hall, Montreux Jazz Festival/


/Lars Danielsson and Leszek Mozdzer - Suffering (Danielsson)/


/Lars Danielsson / Tarantella / - Melody On Wood/


/Jacob Young - Sideways/


w tym miejscu kończę nadawać. bo coś za dużo tego dla Was.
a noc jakby młoda.

dobrej nocy

:))
/Gabin ft China Moses - The other way round/


/co czujesz gdy słyszysz ten kawałek? Ja jedno.