sobota, 26 czerwca 2010

LAYOUT DIABLI WZIELI!!! czyli D E M O L K A w l o c i k o w y m d o m k u

zajebiscie!!

Nie chce mi się robić tego od nowa...

Wypisac ulubionych artystow?
Pestka???
Zainstalowac licznik?
Zginela mi statystyka. Musialabym instalowac nowa.
i ksiega gosci :((((((((
caly rozklad diabli wzieli.

rozklad lotow.

i nic sie juz nie da zrobic.

kocham blogspot.

dlatego spedzilam 7 lat na blog.pl
umialam tam zrobic wszystko. i byla niezla zabawa.
byla wolna amerykanka. moglam wpisac wszystko htmlem. ktorego uczylam sie z samouczka. robilam co chce z designem. / to bylo na studiach. mialam kupe czasu.

a chcialam tylko troche sie pobawic z tlem.

cud, ze posty cale.

nikt nie zrobil moze print screen, zebym miala tych artystow chociaz?
przyznajcie sie prosze./no takiego fanatyka nie bedzie.

trudno. bedziecie musieli poczekac kilka tygodni.
ja nie mam glowy do takiej zabawy teraz.

logo koncertownika gdzies mam.

/najbardziej dziwi mnie fakt, ze zmienil sie caly desk
i nie ma tu juz starych opcji. nie ma. nikt nie zapytal czy chce, zeby je zabrali.
nie moge sobie zrobic chyba w zaden sposob tych opcji, ktore mialam.

bardzo sie wkurzylam. bo mi sie podobalo. i naprawde troche pracy w to wlozylam.
zeby tu bylo mi wygodnie. i Wam przyjemnie.