czwartek, 4 lutego 2010

Koncertownik życzeń

czyli trafiaja sie fajni faceci.
tacy, ktorzy zabiora Cie na kolacje i wrecza Ci plyte Pawla Kaczmarczyka.
tak po prostu.

:)

wiec jestem tu, w swoich sluchawkach i chcialabym odplynac.
piaty kawalek. odplywam. z radoscia odplywam. bo pierwsze trzy mi nie podeszly.
czwarty tak jakby. ale nie do konca.

cala plyte skomponowal sam Kaczmarczyk. 25 lat. mlodszy ode mnie.
Nie jest to solowa plyta. zebyscie nie mysleli.. Gra tu kilka slaw.
w tym moj Grzech na saxie. /ale do tego jeszcze nie doszlam. nastepny/

brakuje mi moich muzycznych wieczorow.
Koncertownik zabiera mi wieczory. buszuje w necie szukajac fajnych klipow.
nie mam muzyki dla siebie. nie ma intymnosci sluchania. calych plyt. jeden na jeden.
jest youtube. jestescie Wy.

/6 kawalek. zamykam oczy.. :)))))))))) /a juz tracilam nadzieje i lapalam dola/
/Grzech.. nie chce byc niemila i powiedziec, ze na plycie Kaczmarczyka najlepszy jest Grzech :)))))) /ale ok ok. jak mowilam Kaczmarczyk skomponowal wszystko sam../
no prawie wszystko. jeden kawalek jest chyba pozyczony i zaraanzowany tylko odpowiednio po swojemu/

nic Wam dzisiaj nie zapuszcze.
to jest tylko moj wieczor.

(byscie nie uwierzyli jaki piekny jest ten kawalek. to Elegia dla zmarlego tragicznie Esbjorna Svenssona.)

dobrej nocy


ps. Elegie dedykuje w myslach komus kto ma dzis urodziny. kto bardzo lubil Esbjorna Svenssona. Kto nauczyl mnie kochac jazz. i ludzi.

/7 kawalek rownie piekny co 6/

/podobno to byla jedyna plyta w calej Galerii Mokotow../ MASAKRA/

/8 kawalek :)))))))))))))

/8 kawalek najlepszy w akcji na pianino. NIEZIEMSKI !!/

9/..

9 kawalek jest najpiekniejszy. jest tak piekny, ze trace rozum.

..

ide.

no dobra. niech WAM bedzie.
to wlasnie ten kawelek. 9. /ale skrocona wersja/ tak o polowe/



/bez komentarza nawet... /..