piątek, 29 stycznia 2010

Najbardziej oczekiwany od roku krążek już za 10 dni w sklepach /HELIGOLAND Massive Attack

Umarlam i poszlam do nieba - odpalam nowa plyte Massive Attack na Youtube.
/premiera plyty w PL to 8 luty. i 8 lutego bede miala te plyte!/

pierwsza piosenka, ktora puszczam.. na wokalu moja Martina Topley-Bird. goscinnie.
/TO JEST MASSIVE I TO JEST MARTINA NAJWYZSZYCH LOTOW. NAJWYZSZYCH DOZNAN!!/
/balam sie czekac na ten krazek. balam sie, ze zawiode sie/

/nie ma co gadac. /odpalamy/



/o ^&^&$^ TO NIE JEST MARTINA!!! TO NAPRAWDE NIE JEST MARTINA. A JA NIE POZNALAM.
ALE WSTYD. /ZARAZ PUSZCZE JAKIS KAWALEK Z TEJ PLYTY Z MARTINĄ TO ZOBACZYCIE, ZE MOGLAM SIE POMYLIC. ALE JESTEM W SZOKU. LASKA NAZYWA SIE HOPE SANDOVAL.
I NIE ZNAM. /GOOGLE/
normalnie padlam. i ciesze sie, bede miala troche inspiracji.

"Po 1996 występowała z wieloma innymi zespołami, jak np.: Air, Death In Vegas, The Chemical Brothers, The Jesus and Mary Chain. W 2001 założyła zespół The Warm Inventions, z którym zrealizowała dotychczas jeden album i trzy EP-ki."

- znaczy się już szukam muzyki Warm Inventions i mozecie sie spodziewac niedlugo tutaj :))

ok. jedziemy dalej.

co o tym albumie nowym pisza.
/mialam specjalnie nie bawic sie w raportowanie - bo portal muzyczny otworzyc sobie zawsze mozecie. ale nie tym razem. ta plyta mnie za bardzo interesuje w tej chwili jako absolutna nowosc/

"Piąty album studyjny najważniejszego przedstawiciela trip hopu. Pojawią się na nim wokale Damona Albarna, Hope Sandoval, Martiny Topley-Bird, Guya Garveya i Tundego Adebimpe. U boku założycieli grupy Roberta Del Naja i Granta Marshalla usłyszymy także ich wieloletniego współpracownika Horace’a Andy’ego. Damon zagrał również na basie w utworze ’Flat Of The Blade’ oraz na instrumentach klawiszowych w ‘Splitting The Atom’, natomiast w ‘Saturday Come Slow’ usłyszymy partię gitary w wykonaniu Adriana Utleya z Portishead. Przy niektórych utworach z zespołem współpracował Tim Goldsworthy z DFA. " /przeklajam. przeciez nie bede Wam tego opisywac. zwyczajnie nie mam na to czasu. ale poniewaz warto przesledzic z kim Massive to zrobil. to przeklejam/

ok. nastepne kawalki/ nie moge sie doczekac/

/next na pewno Massive feat Martina :P/



/a tak na serio wokal HOPE wydal mi sie znajomy. spodziewalam sie Martiny.
i uznalam, ze to Martina. ale w zasadzie to wokal Hope jest chyba bardziej podobny do Charles../nieprawdaz?/ w zasadzie Martina brzmi zupelnie inaczej.
A Jeniffer Charles jest moja boginia. znaczy sie Hope trzeba dobrze sprawdzic :)/





Chyba nie bede puszczala dalej plyty. kto chce poszuka..

/ja ją bede kontestowac przez noc/ i jutro Wam opowiem co o niej mysle/czuje /

Oczy mi sie zamykaja.. A wzornictwo przemyslowe czeka /zaraz mnie cholera wezmie/
/kawa - dobra mysl/

Tymon wczoraj w Hydrozagadce dal czadu.
Dawno nie bylam na tak swietnym koncercie nie-jazzowym..
Glos to on ma fenomenalny. Chlopaki umieja grac, i to bardzo dobrze.
Leszka M nie bylo. tak jak w zasadzie myslalam. spiewa tylko goscinnie/
smieszne klimaty w Hydrozagadce. lubie.

chyba sobie plyte kupie. sciagne. czy cokolwiek.
/plyta Bigos Heart (Biodro Records 2009) /

/ostatnio w zasadzie nie sciagam tylko wszystko kupuje/a wlasciewie mam manie kupowania plyt/najwiecej kupilam za jednym razem 18! /po 10ej bylo mi juz wszystko jedno, ze jade po bandzie i bralam co mi wpadlo w oko :) /
ale skoro przy tym jestesmy, i jesli czytaja to jacys nieprawnicy - mniejszosc, ale sa tacy - spojrzmy prawdzie w oczy - trzeba niektorych uswiadomic. --->
sciaganie pirackich filmow / muzyki jest legalne :))))))))))

siadam np. w kinie z przyjacielem - prawnikiem, doktorantem wykladajacym na UW, leci spot "sciaganie pirackich filmow to kradziez!!" KREW MNIE ZALEWA. pytam czy jego tez. jego tez. kto takie bzdury rozpowszechnia??
a slyszal ktos o DOZWOLONYM UZYTKU?? jesli nie rozpowszechniasz, tylko sobie sciagasz dla siebie to dzialasz w granicach prawa! poza tym co to za kradziez??
ale bzdury. i to publicznie...

ale ostrzegam - jesli sciagacie za pomoca sieci PEER2PEER, to znaczy, ze udostepniasz swoj komputer jako serwer i inni uzytkownicy moga sciagac od Ciebie /
takie programy jak Gnutella, Napster, EDonkey, czy Kazza, czy jak zwal tak zwal /
to wtedy juz jest lamanie praw autorskich. ale KRADZIEZ??

Kradzież dotyczy wylacznie RZECZY RUCHOMEJ. ewentualnie PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.

"Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej."

ja sciagam sobie z sieci pojedyncze kawalki. normalnie z serwerow.
jest to ZUPELNIE LEGALNE!!!

ale o tym nikt nie mowi. /teraz mnie tu moze jacys artysci powiesza!!

/

konczac na dzis powinnam tylko pochwalic jednego Pana, za to, jak bardzo sie dla mnie poswiecil wczoraj.
/sa wieksze hardcory niz ja. jesli np ktos chce zrobic dwa koncerty jednego wieczora/
ale ja przewidywalam. wiedzialam, ze ze Stodoly nie wyjdzie przed 23/
Jesli facet wychodzi z koncertu swojej ulubionej kapeli, z legandarnym basita/
a potem nasluchalam sie, ze w pierwszej swiatowej 5. itd itp/ mowa o kapeli Living Colour/
ale wychodzi z koncertu po 3 kawalku, poniewaz nie chce Cie wystawic..
znaczy, ze cos jest na rzeczy :))/ale ja przeciez bym naprawde sobie dala sama rade w tej Hydrozagadce. spotkalam tam duzo znajomych./

/jestem pelna podziwu. ja bym nie wyszla. :P co prawda to prawda.
nie, ze dla Ciebie nie. nie wyszla w ogole/

ide.

jeszcze Tymona wrzuce.
na dobry wieczor wszystkim! /a to w ogole koncert w UCHU. UCHO to najfajniejszy klubik koncertowy w Gdyni. rzut beretem mam jak jestem na miejscu/



Tymon przede wszystkim zaskakuje mnie, oprocz umiejetnosci - przede wszystkim
otwartoscia na rozne style i bezblednym poruszaniem sie w muzyce.
np. w jednej chwili slyszysz mocno punkowe opcje, za chwile nagle czujesz reggae.
i Tymon pogina w reggae lepiej niz rastamani. Naturalnosc. prostota.
jakosc. zabawa i spontan. To wszystko kojarzy mi sie z Tymonem.

i oby do nastepnego koncertu.

/nie moge sie powstrzymac - pierwsze wrazenie po Massive - graja mniej elektronicznie. bardziej miekko.
postawili na wokal i wracaja do zrodla trip-hopu. troche ida mniej oryginalnie niz poprzednio. jednak bardziej w moim guscie.
i moim zdaniem rzneli z Pattona & Jeniffer Charles, i Peeping Tom. a dlaczego tak mysle?
bo wiem, ze na tym krazku nie ma kilku kawalkow, ktore byly nagrane do tej plyty.
np. nie ma kawalka z Mike`iem Pattonem. znaczy sie, ze skupiali swoja uwage na Pattonie i jego dorobku. i pozazdroscili mu/
/
ja to kupuje. choc na pierwszy rzut oka troche to dziwne dla Massive.