czwartek, 14 stycznia 2010

Aaaaaaaa

Są dni kiedy scina mnie jeden browar.
To dzis.
Z tej okazji postanowilam po powrocie do domu odpisac na wszystkie zalegle maile.
a jest ich troche i wlasnie sie zabieram!!

tego sobie posluchajcie. warto.

/a na zywo... ech.. BAJKa!!



bardzo mi dzis jazzowo w srodku :)))
bardzo bardzo bardzo bardzo........... :)))))))))))))))))))))0

/btw nie wierze - dostalam dzis maila, w ktorym znajomy postanowil polemizowac ze mna w kwestii CZY BJORK JEST LADNA!!!!
ale czy ja pisalam, ze Bjork jest ladna?????
Mnie nawet nie obchodzi czy Bjork jest ladna...
Nie wiem. Moze ja widze piekno inaczej niz wszyscy?? /smutne.

ide sobie zrobic herbate. mix zielonej z owocami, z czarna z rumem i wisnia, i z czarna mix z czyms nie wiem czym :) to wytrzezwieje.
a wlasciwie juz mi przechodzi... :)

i tak w ogole 3City rullez.
dzis.
i jutro.
nie moge doczekac sie jutra :))))))))))))))))