wtorek, 5 lipca 2011

I co ja robię tu?

Nie chcę nic mówić... ale...
^&^#%$##!$R!%#$%#$#$$%^$^&^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak to możliwe??? jak to możliwe, że w trakcie nauki zaglądałam na Roskilde i nic nie było? Tak się cholernie zmienił line-up???
Jak to możliwe, że (wycięłam właśnie ze strony my fave) ominęły mnie te koncerty?
Moich ulubionych!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /to niemożliwe!!!!! /Tak, James Blake też był, więc nic bym nie straciła.../Matthew Dear. słabo mi. PJ. Lykke Li. Destroyer. Kings od Leon. Nicolas Jaar..
/no nie mogę...

ARCTIC MONKEYS
KINGS OF LEON
PJ HARVEY
PORTISHEAD
AFROCUBISM
LYKKE LI
JULIANNA BARWICK
DEERHOOF
MATTHEW DEAR – Live Band
DESTROYER
THE GASLAMP KILLER
HOW TO DRESS WELL
NICOLAS JAAR
LITTLE DRAGON
JANELLE MONÁE
PULLED APART BY HORSES
TAME IMPALA

Jak bardzo Opener był błędem w tym roku..
Jak trzeba było jechać na Roskilde. Przecież marzyłam o Roskilde../wiem, że nie miałam głowy. no ale jednak..

:/

/Dacie wiarę, że jutro koncert Portishead, a mi strasznie strasznie nie chce się jechać???
Zwariuję, jak się nie ogarnę, po tym egzaminie, tylko będę tak krążyć... / btw wyniki z mojej komisji dopiero za 3,5 tygodnia. oj dłuży się..