poniedziałek, 9 maja 2011

Nie śmiejcie się ze mnie, prooooszę.. :)))
/Ale muszę Wam powiedzieć :D ->

Ten kawałek poniżej. to słuchałam go dziś przez 10 godzin!!!!! w kółko!!!
:)
Jako podkład pod ustawy. Słuchane ustawy :)/jak lecę w pętlę to się nie rozpraszam. Tylko wchodzę w taki TRANS :))))))))

a że przyspieszyłam sobie czytadło jak karabin maszynowy, kiedy wychodziłam na przerwę, to jak naspeedowana.. :)

/In Deep We Trust - Wspomnienie Czeslawa Niemena/


z 7 ustaw przerobionych dzisiejszego dnia, tylko jednej nie zrozumiałam
/bo jednak za szybko sobie ustawiłam. /ale z pół dnia i tak jestem do przodu po dzisiejszym :)))

/no nie wiem co powiedzieć o tym kawałku. Nie wiem naprawdę.
W zasadzie po 10 godzinach nadal nie mam zdania.
Ponieważ właściwie mi się nie podoba. ALE...... :))))))))))))
no chyba jednak mi się podoba. chociaż w ogóle ale to w ogóle nie wpasowuje się w moje klimaty muzyczne :D

Hmmmm
Chyba o koncercie Sufjana Stevensa nie napisałam?
No nie miałam czasu.
Ale nie mam siły.

ale napiszę kiedyś. /jest o czym JEST!!!

pusto tu ostatnio tak bardzo. nikt nie zagląda.
więc i nawet wyrzutów sumienia nie mam, że nic nie wrzucam.
Nie ma presji. Ja sobie odlatuję.

Pozdrawiam!! ;)