środa, 27 kwietnia 2011

Bo tytuł zawsze idzie na końcu / walicie od razu w ostatni kawałek. Cover. a ja mam mokre oczy. Metalnie przynajmniej / Noiserv? kto to w ogóle jest. Nie wiem. Ale zakochałam się..

Nie pamiętacie kiedy ostatnio tak zwariowałam?
a ja Wam przypomnę. Kiedyś tak Erlenda Oye powrzucałam. i tylko raz tak było. Na jesieni.

/Noiserv - Palco do Tempo/


/11:15 am - The sad Story of a Little Town - noiserv/


/07:10 pm - Time2 - noiserv/


/10:20 pm - Attenagro - noiserv/


/01:58 pm - B.I.F.O. - noiserv/


/Noiserv - tokyo girl/


/noiserv - undone/


/Noiserv ~ Consolation Prize/


/Noiserv - Mr. Carousel/


/noiserv - Good Son/


/noiserv - Bullets on Parade/


/noiserv - B.I.F.O. (Born in a forbidden Organ)/


/Noiserv "Where is My Mind" (exclusivo Antena 3)/


/NOISERV - Where is my Mind (Pixies Cover)/


Miesiąc temu równo. to było równo miesiąc temu. Kiedy wychodziłam o 6 rano z Eufemii dzierżąc ukradzioną z Eufemii KASETĘ Pixies. i..