niedziela, 20 lutego 2011

Zwariowałam na punkcie tego kawałka /leci już 30 raz dzisiaj. przysięgam :))))
/to oczywiście Ninja Tune, a jak!! :)))) ->

/Eskmo - Cloudlight (Official Video)/


/No i bardzo chciałam dziś skoczyć na Skwer na koncercik. Ale nie dałam rady zupełnie.
Jestem strasznie zarobiona.. Milion spraw na głowie.. Wciąż..

/uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.............. :)))))))))))))))) ->
Kupiłam sobie dziś wyrąbane w kosmos audiofilskie słuchawki...
SCHODZĘ dosłownie - pierwszy raz w życiu słyszę muzykę w ten sposób..
firma BOSE. Polecam gorąco!!!

o rany jakie to przyjemne...............
:)))))))))))))))

Nie wiedziałam, że można tak słyszeć. Że słuchawki mogą tyle.
to nie tak, że wyciągają tak, że uszy Cię rozbolą. Są tak lekkie.
Tak wygodne. Tak swobodne. A kop jest delikatny. nieprzytłaczający.
Jakość obłędna... Basy...........

Połamały się moje słuchawy po prostu ostatnio.
Szłam po podobne. W umiarkowanej cenie.
Facet powiedział, proszę jednak założyć te. i posłuchać.
i popłynęłam..

i kac związany z ceną już mi minął. Po pierwszym kawałku odpalonym w chałupie :)))

Czeka mnie od marca około 100 dni intensywnego rycia po 12-18 godzin dziennie.
Z czego połowa czasu to słuchanie na słuchaweczkach ustaw z komputera.
a drugie 700 godzin to słuchanie na nich muzyki... :))))))))
/o rany. jakie mam plany. generalnie około 1300-1700 godzin słuchania i słuchania..

/Eskmo w tych słuchawkach......../mruczę. ediT spróbuję zaraz.. :))))

no idę już idę. zarobiona jestem. zmęczona. /padam na twarz.

/jeśli ktoś ciekawy, to numer będzie dopiero 3 marca w kioskach..
Ale to potwierdzę za 2 dni ostatecznie.

ciao :))

/btw ależ to walka - żeby mi nie robili korekty. Powiedziałam - nic mi nie ruszać proszę... nic......
Jak jest tu kropka, ma być tu kropka. Jak jest z małej litery. ma być z małej.
Jak jest neologizm - ma być. "Bo ja Ci tylko tutaj powtórzenia wywalę"..
Powtórzenia? Kurcze. no przecież mają być te powtórzenia.. To jest moja wizja artystyczna!!

o rety.

Jedna recenzja jest napisana wierszem białym. Poważnie.
Nie da się inaczej tego nazwać :)))

dobranoc.

/marzę już, żeby odgruzować się ze wszystkich spraw. zobowiązań.
Usiąść w tych słuchawkach. na te 1600 godzin.

i wszystko już będzie dobrze..