wtorek, 19 października 2010

ERLENDOWO

Chciałabym ogłosić, że Erlend Øye jest oficjalnie moim ulubionym wokalistą :))))
/no ja wiem. Thom. i w ogóle. Ale Thom to Thom. Thom nie kojarzy mi się z niczym ludzkim :)

btw odkąd prowadzę tego bloga nigdy jeszcze nie miałam chęci wrzucić tu kogoś w takim rozmiarze :)))))))) /poza tym co projekt to inna stylistyka. Jak się przeleci przez wszystko dopiero widać co to jest za artysta. Nie mam wyjścia. Zabiera mi to dokładnie 25 minut mojego L4 :) Przeżyję :) /a że zwariowałam ostatnio. wiem.
Przejdzie mi.

/Erlend Oye - Jealous Guy/


/Kings of Convenience - The build up/


/The Whitest Boy Alive - "Fireworks"/


/Above You - The Whitest Boy Alive/


/Kings of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From (Röyksopp rmx)/


/Röyksopp - Remind Me/


/hey ho! Erlend Øye playing on the Red Square!/


/ja chcę mieć pod ręką cały koncert wrześniowy, Wam wystarczy 4ta jego część.
przypominam, że ten koncert zaczął mi się podobać dopiero po 20 minutach. więc od początku odradzam :D/ chyba, że macie czas..

/The Whitest Boy Alive in Warsaw (part 1)/


/The Whitest Boy Alive in Warsaw (part 2)/


/The Whitest Boy Alive in Warsaw (part 3)/


/The Whitest Boy Alive in Warsaw (part 4)/


/The Whitest Boy Alive in Warsaw (part 5)/


/Kings of Convenience - "Mrs. Cold"/


/Erlend Oye Prego Amore/


/Erlend Oye - A While Ago & Recently


/The Whitest Boy Alive - Burning/


/Erlend oye + royksopp-poor leno(silicon soul mix)/


/Amsterdam Acoustics - Erlend Øye : Mrs. Cold / Ask (The Smiths)/


/Erlend Oye - Fine Day/


/Kings of Convenience sing "24-25" live/


/The Whitest Boy Alive - Borders/


/Magical Moment with Erlend Oye/The Whitest Boy Alive/


/The Whitest Boy Alive & The New Wine encore at Vega/


cholera. Mogłam mieć jego autograf. W ogóle mogłam podejść porozmawiać.
Był czas. Było miejsce. A ja nie miałam ochoty.
Ja nie zbieram autografów, ale Erlenda chciałabym mieć teraz tak myślę.
To jest po prostu bardzo utalentowany chłopak, który kocha ludzi.
i to jest w nim świetne.