niedziela, 9 maja 2010

Z cyklu Niedziela / a m i s i ę c h c e s p a ć

Czy moze byc wieksza radosc dla Super_Psycho_Fanki_Grzecha niz dwa koncerty dzien po dniu? :)
Dzisiaj Grzech w projekcie Grzech Piotrowski World Orchestra feat Ruth Wilhelmine Meyer.
Jutro Grzech z Alchemikiem..

a wlasnie, ze nie zamierzam pisac o moich odczuciach z tego koncertu.
nie i juz.

Nie moge sie dzielic wszystkim.

/na koncercie spotkalam swojego sasiada.
nie. nie tego co mnie nienawidzi - ten co mnie nienawidzi, siedzi juz cicho i do drzwi nie wali - bo przesiadlam sie na wielkie sluchawki juz kilka miesiecy temu. siedze w nich wlasnie teraz i slucham Flunk...

a wiec sasiada spotkalam co to go zawsze rano spotykam w windzie.
ZAWSZE. choc wygrzebuje sie do roboty zawsze o innej godzinie.

a gosc juz mi zdradzil kiedys, ze ma 900 plyt!!!!
zastanawialam sie juz od dluzszego czasu jak sie dobrze zasadzic na te jego plyty, zeby jego zona nie byla zla, jak sie wpakuje je zgrywac :)))))

ale ja sie jednak wpakuje :) jeszcze zobaczycie.
szczegolnie, ze gust chlopak ma calkiem niezly.

jestem straasznie spiaca.
nie dobilam na impreze, na ktora sie umowilam.

ach. chcialam sie pozegnac.
ale moze cos Wam puszcze na dobranoc??

moze jednak Flunk? cos mi jest z Flunk, od 2 tygodni nie moge sie od nich uwolnic..

/Flunk - See Through You/


/Flunk - Cigarette Burns/


nie wiem co takiego jest w Skandynawii, ale ichsze wokalistki sa po prostu najbardziej niesamowite.. Co powalajacy wokal - Norwegia. Szwecja. SZOK..

to zreszta potwierdzila tez dzis Wilhelmina..