niedziela, 7 marca 2010

Z cyklu niedziela (tak po prostu)

o --> 16 marca premiera mowej plyty Agi Zaryan - Looking Walking Being.

"Ponadto, co cieszy nas niezmiernie, krążek "Looking Walking Being" zostanie wydany z logo Blue Note Records. Tym samym Aga Zaryan dołączy do grona tak wybitnych artystów jak Nina Simone, Miles Davis, John Coltrane czy Dianne Reeves."

ladnie. bardzo pieknie. Dziewczyna zasluzyla.

a ja zawsze fajnie wspominam jej LIVE.
Czy sie przejde na jej koncert teraz 23go? nie wiem.. Bo ja tak bardzo lubie jej kameralne wystepy.. Ale nie takie Palladium?? Ale moze moze????????
/ach.. pamietam kilka lat temu bylam w Tygmoncie i nie mialam rezerwacji, usadowilismy sie na tej bocznej polce, na samym koncu, polozylam sie, popijajac czerwone wino i prawie spalam.. Zaryan spiewala mi na jawie. Bylo bardzo wyjatkowo/

/ja rzadko trawie wokal przy tego rodzaju muzyce. Wlasciwie nie cierpie. Ale z nia jest inaczej... Ona jest juz w tej lidze.. W tej wlasciwiej. Najpiekniejszej.

/stary kawalek / nie ma przeciekow na Youtuba/

/Aga Zaryan - Syzanne/


/przypomnialam sobie, ze mam jej dwie plyty. ktorych w ogole nie slucham. nigdy./ trzeba to naprawic/

milego dnia! :P