niedziela, 14 marca 2010

M i ł o ś ć w uchu / z cyklu Niedziela (syfna ta niedziela niestety. słońca na Ochocie nie widać ..)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-> bede wyla. Oj nie pamietam kiedy zakochalam sie tak w babskim wokalu.
nie pamietam.
Ta dziewczyna to geniusz i totalnie mnie urzekla.

Co to w ogole jest za panna?????????

Kate Havnevik
Norwezka. lat 35.
i wlasnie wyczytalam, ze jej upcoming album byl nagrywany w Norwegii i w POLSCE :)
ze robila kiedys chorki Britney przez chwile.
ze spiewa na plycie Royksopp - Röyksopp's Night Out.
o. i nagrywa z bylym producentem Madonny, i Bjork? :)))

nie dziwie sie.

/ale jak slowo daje GOOGLE mowi, ze w PL w ogole o niej nie pisali. NIC!!!!!!!!
ani jednego artykulu nie widze.
moze trzeba to naprawic. Jakis artykul do Nowamuzyka.pl?
TOZ TO CUD NATURY!

/Kate Havnevik - Timeless/


/Kate Havnevik - New Day/


/Kate Havnevik - Sleepless/


/co prawda widze, ze nowa EPka, w porownaniu do debiutnckiego Melanktonu
jakas cholernie POPowa. ale wybaczymy. wszystko wybaczymy. /

nizej jeszcze jej dwa kawalki :P /z nocy z soboty na niedziele/

/chyba powinnam wstac z lozka? :))

/fuck! zapomnialam o Pewnych urodzinach. pierwszy raz od 12 lat.
nie wiem nawet gdzie jest, ani nie mam aktualnego telefonu.
nie wiem czy mieszka w Chinach, w Tajlandii, w Polsce??
Ale sie porobilo :(
Moze jestes tu? z przekierowania mojego eks bloga?
Pamietasz jak gdzies w 2006 mielismy akcje blogowe kiedy mieszkales w Szanghaju? :)))
albo jak w 2007 upilismy sie przez internet z kamera dzien przed Wigilia, ktora spedzales sam 8000 km stad..
jak w 2008 rozmawialismy kilkanascie godzin tygodniowo przez skype??
albo w 1998.. na matematyce. albo w moje 17 urodziny. Meteoryty?
albo jak jezdziles do mnie do Wawy w 2000? albo jak ja jezdzilam do Ciebie na wagary?
a pamietasz jak trzepali Cie na lotnisku w dniu mojego egzaminu na aplikacje i balowalismy potem trzy dni? Upiles sie wtedy w samolocie z jakims amerykaninem, miedzy Szanghajem a Helsinkami? :))))))))))

(moge tak wymieniac godzinami..)

cholera.
zastanawiam sie czy jeszcze jestem obrazona. czy TY jestes obrazony.

tesknie. Przepraszam.