poniedziałek, 25 stycznia 2010

YALTSTM

Wiedziałam, że kiedys w końcu nadejdzie odpowiedni wieczór..
dla tego krążka. /tak pisałam już o nim, ale jeszcze nic nie dałam/
wieczór dojrzewał :)

Pamiętam trafiłam płytę Archive - You All Look The Same To Me - w 2001 roku.
/trafiłam - nie do końca. Ktos z Was mi ją przyniósł :) Dziękuję :))))))))/
Była to płyta numer jeden w Wielkiej Brytanii
U nas zaczęli być znani dopiero kilka lat potem..
/btw nowa płyta, która leży w Empikach w nowosciach - masakra.
okropna!/to już nie ten sam zespół od kiedy nie ma Walkera/i w ogóle z każdym rokiem grają coraz dziwniej i bez serca/

/Przyznaję, nie jest to najwyższy top muzyczny. znam lepsze zespoły. znam lepsze płyty/ to jest po prostu najbardziej osobista dla mnie płyta.
znam każdy w niej takt. czuję każdy dzwięk. uwielbiam spiewać tę płytę.
wszystkie piosenki/nigdy spiewanie niczego tak dobrze mi nie wychodziło.
/mój wokal w tym repertuarze jest absolutnie rewelacyjny. nie pojmuję dlaczego aż do tego stopnia/

/szybki apdejt - może lepiej zacznę od tego, bo następnego kawałka możecie nie udźwignąć :)



/a teraz ten hardcore dopiero/
utwór najbardziej znany w PL - jest długi. Pełna wersja na youtube jest rozbita na dwie częsci. Wklejam obie.
/ KAWAŁEK PORAŻAJĄCY!!!!!!/

/polecam słuchawki../

PART1


PART2


/choć w sumie wiele się zmieniło przez te lata. Chyba już jestem mniej mroczna..