czwartek, 7 stycznia 2010

A kuku

Matkoboska co za wieczor.. :)))

zapamiętać:
Aga nie spiewaj na karaoke kiedy boli Cie gardlo, nigdy przenigdy!!!
:)))
moje normalnie wypasione 4 Non Blondes - What`s up bylo MASAKRYCZNE :)))
przerznelam na calej linii ... Nie moglam wydobyc z siebie glosu!!!
sluchalo tego tylko z 200 osob. i to nie byle jakich osob. fanow rocka, metalu,
i cholera wie jeszcze czego. grubo bylo straasznie. malo co nie ucieklam stamtad !!

o
a ta piosenka molestuje mnie dzis caly dzien.
szczerze mowiac mam slabe zdanie o Coldplay. mysle, ze muzycznie sa bardzo ciency.
ale uwielbiam ich i nic nie poradze :))
wcale nie twierdze, ze mam nieskazitelny gust muzyczny :)))))
nie mam zamiaru kreowac sie tu na nie wiadomo kogo :)))

jestem trzezwa. prawie.



/nie uwierzysz nad czym sie zastanawiam/ wiesz? /